Call Center-ul A.S.F., apreciat de consumatorii de servicii financiare non-bancare
Peste 96% dintre consumatorii de servicii financiare non-bancare s-au declarat mulțumiți de informațiile primite, anul trecut, de la experții Call Center-ului Autorității de Supraveghere Financiară. Acest...
USV lansează mâine propriul call-center dedicat județului Suceava
Universitatea ”Ștefan cel Mare” a finalizat propriul call-center dedicat județului Suceava prin care se va gestiona mai bine acțiunile de consiliere psihologică, consiliere medicală, voluntariat și altele, ...
Proiect antreprenorial de succes în mediul online: BeKid.ro investește peste 150.000 Euro în departamentul de call center
BeKid.ro, primul magazin online din România cu produse pentru copii care a introdus plata prin Bitcoin, a investit peste 150.000 de euro în achiziția unui spațiu modern de birouri pentru activitatea sa...
Flutur reia discuţiile cu o companie din Marea Britanie care vrea să înfiinţeze 400 de locuri de muncă
Şeful administraţiei judeţene, Gheorghe Flutur, s-a întâlnit cu reprezentanţii din România ai companiei SCC Service din Marea Britanie, care vrea să deschidă un punct de lucru în Suceava în care ar urma...