Nestlé aduce pe piață mai multe produse noi în perioada de primăvară
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, continuă să inoveze și să le propună consumatorilor din toate segmentele și de toate preferințele noi opțiuni și arome, atât pe...
Nestlé Global raportează rezultatele financiare pentru anul 2022 și raportează o creștere organică de 8,3%
Nestlé, cea mai mare companie de produse alimentare și băuturi din lume, anunță rezultatele financiare pentru anul 2022, raportând o creștere organică de 8,3% și o creștere a vânzărilor de 8,4% la 94,4...
Nestlé a fost recunoscută în Indicele Bloomberg pentru egalitatea de gen pentru al cincilea an consecutiv
Pentru al cincilea an consecutiv, Nestlé a fost nominalizată în Bloomberg Gender-Equality Index (GEI), ediția 2023, cu un scor de 78,5%, peste scorul mediu al indicelui de 73%. GEI măsoară egalitatea de...
Nestlé lansează prima carte de rețete echilibrate nutrițional realizate de părinți în cadrul Inițiativei Nestlé for Healthier Kids
Nestlé își reconfirmă angajamentul de a îmbunătăți calitatea vieții oamenilor din întreaga lume și de a contribui la un viitor mai sănătos prin lansarea primei cărți de rețete sănătoase realizate de părinți...
80% dintre părinții români se simt complet împliniți în calitate de părinți, arată noul Index de Parenting realizat la inițiativa Nestlé (The Parenting Index)
Analiza inițiată în premieră de către Nestlé cuprinde opiniile a 8.000 de mame și tați din 16 țări și are ca scop înțelegerea universului complex al părinților În urma cercetării derulate reiese faptul...
Nestlé accelereaza actiunile de combatere a schimbarilor climatice si se angajeaza sa produca zero emisii nete pana in 2050
Nestlé si-a anuntat inca de anul trecut intentia de a realiza zero emisii nete de gaze cu efect de sera pana in anul 2050. Astfel inglobeaza cel mai ambitios obiectiv al Acordului de la Paris, de a limita...