Telekom Romania Mobile anunță deschiderea precomenzilor pentru noile telefoane Samsung Galaxy AI
Noua serie include modelele Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ și Galaxy S24, care accelerează experiența inovatoare și intuitivă a utilizării unui smartphone, cu ajutorul Inteligenței Artificiale Telekom Romania...
Telekom Mobile oferă un voucher de 50 de euro clienților care aleg orice abonament NELIMITAT, de la 7 euro/lună
Toamna aceasta, Telekom Mobile oferă câte un voucher cadou de 50 de euro (TVA inclus) tuturor clienților, noi sau existenți, persoane fizice sau rezidențiale, care aleg unul dintre abonamentele mobile...
Respectarea promisiunii: Telekom Mobile continuă să își îmbunătățească acoperirea și calitatea rețelei, pentru o experiență și mai bună a clienților
Telekom Mobile și-a îmbunătățit constant rețeaua 4G în ultimul an, într-un ritm accelerat de când a lansat noua promisiune de marcă: „Mobil așa cum vrei. Simplu și corect”. În prezent, 100%...
Telekom Romania Mobile susține voluntariatul Generației Z în țara noastră, prin noua campanie #WhatWeValue
Telekom Romania Mobile, împreună cu Detusche Telekom, își propune să susțină voluntariatul în rândul Generației Z, pentru care implicarea în probleme sociale sau de mediu este foarte importantă. 82% dintre...
Billie Eilish începe turneul mondial cu un concert în cadrul Telekom Electronic Beats, cu surprize pentru fanii din România
Telekom Electronic Beats o aduce pe Billie Eilish, câștigătoare a premiilor GRAMMY® și Oscar, la Telekom Forum din Bonn, Germania, pe 1 iunie 2022. Urmăritorii paginii de Instagram a Telekom Romania Mobile...
Telekom te invită în primul “entertainment mall” din metaverse, în Roblox
Experiența metaverse a Telekom Electronic Beats – club, cinema și magazin de discuri – se lansează astăzi pe Roblox DJ Boris Brejcha va mixa în club ca avatar în perioada 22-24 aprilie Scurtmetraje...
Telekom Mobile ține cont de părerea clienților și face o prioritate din soluționarea nemulțumirilor acestora, în concordanță cu promisiunea sa „Mobil așa cum vrei. Simplu și Corect”
Respectându-și promisiunea “Mobil așa cum vrei. Simplu și Corect” pe care a făcut-o clienților în ultimul trimestru din 2021, Telekom Mobile a venit în întâmpinarea nevoilor și așteptărilor acestora cu...
Telekom Romania Mobile Communications anunţă mari schimbări pentru clienți. Mobil aşa cum vrei, cu comunicare nelimitată
Telekom Romania Mobile Communications intră în competiţia de iarnă din piaţa telecomunicaţiilor cu o nouă poziţionare şi promisiune bazate pe ceea ce-şi doresc clienţii. Noua abordare a Telekom Mobile...
Telekom Romania Mobile pregăteşte un Black Friday aşa cum vrei
Clienţii Telekom în căutare de oferte speciale ar trebui să se ţină tari până de Black Friday, pe 19 noiembrie 2021. Atunci, Telekom Romania Mobile Communications lansează oferta sa de Black Friday cu...
OTE încheie vânzarea Telekom Romania Communications S.A. (Fix)
Hellenic Telecommunications Organization S.A. (“OTE”) anunță că vânzarea cotei sale de 54% din acțiunile Telekom Romania Communications S.A. (“TKR”) către Orange România s-a finalizat astăzi cu succes....
Telekom Romania a programat lucrări pentru actualizarea sistemelor IT. Sfaturi utile pentru clienți
Telekom Romania a programat, în perioada 23-28 septembrie 2021, o serie de lucrări necesare pentru actualizarea sistemelor IT. Toate serviciile fixe și mobile vor fi operaționale și îi asigurăm pe clienți...
Telekom Romania dezvăluie cum foloseşte roboţii software în beneficiul clienţilor
La finalul celui de-al doilea trimestru al anului, Telekom Romania opera peste 200 de roboţi software sub umbrela digitalizării, a simplificării proceselor interne şi a interacţiunii cu clienţii, ceea...
Peste 100.000 de români din Generaţia Z au testat platforma vocaţională Futureproof lansată de Telekom
Proiectul Futureproof a fost lansat de Telekom la mijlocul lunii mai. Platforma Futureproof a fost dezvoltată pentru a demonstra potențialul uriaș al Generației Z și pentru a-i inspira pe tineri să identifice...
“Tipul de la cablu” poate fi văzut pe telefonul mobil, într-o aplicaţie simplă
Ai sunat la operatorul de telefonie sau internet sau TV şi ţi-a programat vizita unui tehnician care să te descurce? Şi ar trebui să îl aştepţi nu se ştie cât, „azi între 9 şi 17”? Nu şi la Telekom Romania...
Telekom Romania lansează Live shop, un magazin cu transmisiune live și agent dedicat clienților
Telekom Romania face încă un pas important în îmbunătățirea modului de interacțiune cu clienții săi, prin digitalizare și simplificare. Începând de astăzi, cei care au nevoie de ajutor sau de sfaturi sau...
Telekom Romania dezvăluie locația tehnicienilor în timp real cu un serviciu în premieră pentru piața de telecomunicații din România
Telekom Romania anunță, în parteneriat cu Oracle, o premieră importantă pentru piața de telecomunicații din România, cu scopul de a crea un nou punct de referință în experiența clienților. Clienții Telekom...
Telekom Romania, Clientul Anului și cea mai înaltă performanță la Gala Effie 2021 Parcul Online, Grand Effie 2021
Gala Effie 2021, cea mai importantă competiţie a industriei de publicitate din România, a adus șapte premii pentru Telekom Romania, ca o recunoaștere a eficienței și impactului campaniilor asupra rezultatelor...
Fundația Telekom Romania și Telekom Romania organizează un curs gratuit pentru tinerii care își doresc o carieră în mediul digital
Fundaţia Telekom Romania și Telekom Romania îi invită pe tineriicare doresc o carieră în mediul digital la cursul de competențe digitale introductive și îmbunătățire a abilităților în domeniu „Cum să păşeşti...
Telekom Romaniaintroduce, înpremieră, previzualizarea în 3D a telefoanelor de pe www.telekom.ro
Telekom Romania continuă să îmbunătățească experiența clienților pe www.telekom.ro și anunță o nouă facilitate disponibilăînpremieră pe site-ul oficial, prin intermediul căreia vizitatorii pot vizualiza...
Telekom Romania continuă promisiunea de a oferi clienților oferte fără costuri ascunse, la prețuri care să-i mulțumească
Telekom Romania, grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil*, continuă promisiunea de a le oferi românilor oferte fără costuri ascunse, la un raport calitate preț care să-i...
Ghicitoarea verii vine de la Telekom Romania, iar abonații o pot găsi în aplicația mobilă MyAccount
Telekom Romania organizează o nouă campaniecu premii săptămânale și lunare în valoare de mii de euro pentru clienții care utilizează aplicația mobilă de management a contului MyAccount Telekom. Utilizatorii...
Conferința SuperTeach ”Revoluția Mentalității în Educație”
Antreprenorii români despre nevoia transformării educației: ”Școala trebuie să pregătească elevii pentru meseriile viitorului, nu ale trecutului. Să se concentreze pe abilitățile copiilor, nu doar pe competențe” Marius...
Telekom Romania lansează chatbot-ul ANA, pentru a oferi suport HR angajaților
Telekom Romania anunță lansarea chatbot-ului ANA, un asistent virtual care are rolul de a automatiza fluxurile de administrare a activităților interne de resurse umane și de a oferi suport de tip „self-service”...
Telekom lansează proiectul Futureproof pentru a sprijini Generația Z în explorarea viitoarelor oportunități de carieră
Proiectul Futureproof este o platformă de sprijin (telekom.com/ro-RO) care își propune să inspire și să susțină tinerii din Generația Z în a identifica oportunități viitoare de carieră și a descoperi...
Creștere continuă a EBITDA pentru Telekom Romania în primul trimestru al anului 2021
În concordanță cu obiectivul de a ține România conectată, în timp ce își îmbunătățește performanța în toate ariile, compania a înregistrat o creștere a EBITDA ajustatădupă IFRS-16 cu 2%, față de aceeași...
Copacul Magenta din aplicația MyAccount te aşteaptă să îl scuturi de premii
Cu peste un milion şi jumătate de accesări în aproape două luni, Copacul Magenta plantat de Telekom Romania în aplicația MyAccount este în acest moment cel mai „scuturat” copac din România, spre bucuria...
Telekom Romania organizează conferința online “Agilitatea în organizație – ce înseamnă și cum ne ajută să ne organizăm în noua realitate”
Telekom Romania își continuă misiunea de a ține România conectată și organizează a doua conferință online digitală din anul 2021 sub umbrela Digital Labs. Conferința intitulată “Agilitatea în organizație...
Reduceri promoționale la principalele produse și servicii Telekom Romania, grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil
Telekom Romania este grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil, potrivit rezultatelor „Studiului de măsurare a cotelor de piață ale furnizorilor de servicii mobile pentru...
Leo Burnett Bucharest și Telekom Romania câștigă Aurul la ANDY Awards 2021
Leo Burnett, parte din Publicis Groupe România, este singura agenție, iar Telekom Romania singura companie din zona ECE recunoscute anul acesta la prestigiosul festival. Campania „Parcul Online”, realizată...
Telekom Romania – grupul de companii cu cel mai mare ritm de creștere al abonaților de mobil
Telekom Romania s-a evidenţiat în cursul anului trecut printr-o creștere semnificativă a numărului de contracte postpaid de telefonie mobilă, de 6.3%, până la 1.65 milioane, tendinţă care pare că se continuă...
Sondaj Telekom Romania: peste 40% dintre români utilizează telefonul mobil pentru o perioadă de cel puțin doi ani
În România există peste 26M de conexiuni mobile, 135.6% raportat la populația țării, iar 97% dintre români utilizează un smartphone, potrivit raportului Hootsuite: DIGITAL 2021 despre situația mediului...
Premieră tech: Telekom Romania anunţă o aplicaţie care împiedică furtul de identitate în mediul online
Telekom Romania a introdus recent o nouă măsură de protecţie a clienţilor în mediul digital, destinată să împiedice fraudele prin furtul de identitate, o premieră absolută pe piaţa telecom din România...
Telekom Romania oferă premii de mii de euro utilizatorilor aplicației mobile MyAccount
Telekom Romania organizează o nouă campaniecu premii săptămânale în valoare de mii de euro pentru clienții care utilizează aplicația mobilă de management a contului MyAccount Telekom. Cei care folosesc...
Creștere consecventă a EBITDA pentru grupul Telekom Romania în 2020
EBITDA ajustată după IFRS-16 a crescut cu 6,6%, datorită disciplinei costurilor, limitând astfel impactul negativ generat de pandemie în venituri; Creșterea numărului de abonați pe segmente cheie; ...