Emisiunea cu care Kanal D vrea să dea lovitura. E cel mai mare experiment social din istoria televiziuni și are un premiu uriaș: 1 milion de lei
Acolo unde regulile sociale nu există, acestea trebuie inventate! Cel mai intens show de aventură si cel mai mare experiment social din istoria televiziunii va uimi publicul din România – “Insula de 1 milion”! Kanal D a achiziţionat “Million Dollar Island”, un format revoluţionar, care a rescris modalitatea de a face reality şi poartă semnătura Talpa Studios şi a fondatorului său, John de Mol, în parteneriat creativ cu Monday Media. John de Mol este celebru în întreaga lume pentru formate precum “Big Brother”, “The Voice”, “Deal or No Deal”, notează click.ro.
După ce a devenit un adevărat trendsetter pe piaţa media din România, aducând milioanelor de români formate inspiraţionale extrem de puternice, precum “Exatlon”, “Survivor”, “Bravo, ai stil!”, Kanal D continuă să suprindă, ducând la alt nivel ideea de reality de aventură şi repunând în discuţie valori general umane precum prietenia, empatia, curajul şi dorinţa de autodepăşire, potrivit sursei citate.
Sursa foto: Facebook
Citește mai multe pe: https://click.ro/primetime/emisiunea-cu-care-kanal-d-vrea-sa-dea-lovitura-e-2334026.html