Anul 2017 începe cu noutăți importante pentru retailer-ii din România. După implementarea noii cote generale de TVA de 19%, comercianții trebuie să se pregătească deja pentru iminenta înlocuire a aparatelor de marcat cu noile modele, cu jurnal electronic, care vor permite conectarea la baza de date ANAF. O schimbare majoră, care, dincolo de resursele investite, reprezintă pentru retail-eri un bun prilej de a-și consolida afacerile după noi principii, mai competitive, în concordanță cu cerințele comerțului modern și cu așteptările consumatorilor.

Pentru a răspunde acestor provocări, Magister Software a lansat la sfârșitul lunii decembrie, ediția 2017 a popularei platforme software pentru retail SmartCash Retail Management System. Pentru această ediție, s-a avut în vedere specializarea mai bună a programelor incluse, pe cele doua categorii de afaceri specifice retail-ului mic și mijlociu: magazine individuale sau rețele de magazine.

Platforma software SmartCash RMS de anul acesta, a fost lansată într-o ediție aniversară, ce marchează 15 ani de la înființarea companiei Magister Software, folosind o nouă schemă de versiuni de distribuție, ce asigură funcțiile potrivite pentru toate segmentele de retail, indiferent de dimensiune sau domeniul de activitate.

Ediția aniversară SmartCash RMS 2017 introduce prin componenta software SmartCash Everywhere REST Server, funcții noi, care ajută la integrarea fără compromisuri între retail-ul offline și cel online, funcții ce justifică motto-ul din acest an al soluției: „Aduceți clienții din mediul online în magazinul dumneavoastră!”.

Programul SmartCash POS destinat punctelor de vânzare, este disponibil în continuare în cele două versiuni de distribuție, la prețuri atractive pentru comercianți:

  • Versiunea Standard se adresează magazinelor individuale care nu necesită integrare cu sistemul de fidelizare a clienților sau cu furnizori online de servicii;
  • Versiunea Professional include suplimentar o suită amplă de funcționalități necesare integrării punctelor de vânzare cu sistemul de fidelizare a clienților sau cu procesatori de plăți;

Programul SmartCash Shop, destinat managementului de magazin, este disponibil acum în patru versiuni de distribuție:

  • Versiunea Lite se adresează magazinelor foarte mici care doresc exclusiv un software pentru managementul vânzărilor și logistică de magazin;
  • Versiunea Standard, se adresează magazinelor individuale, cu un număr redus de angajați, care doresc suplimentar și un control strict al stocurilor și al personalului;
  • Versiunea Professional se adresează magazinelor cu un număr însemnat de activități comerciale și de angajați, care interacționează cu mulți furnizori și include toate funcțiile de automatizare a proceselor de desfacere și de control a activității comerciale.
  • Versiunea Cluster este destinată exclusiv magazinelor integrate în rețele de tip “nor” cu un mare număr de locații distribuite teritorial și integrate logistic strâns cu depozite proprii de aprovizionare.

Pentru centralele lanțurilor de magazine, Magister lansează noua aplicație specializată, denumită SmartCash Enterprise. Aceasta acoperă managementul centralizat al lanțului de magazine sub aspectul controlului comercial și al personalului, asigurând monitorizarea permanentă a activității rețelei de magazine. Printre caracteristicile dezvoltate în această versiune, se numără o mai bună centralizare a comenzilor de aprovizionare, controlul mărfurilor în tranzit precum și integrarea logistica fără egal cu platforme comerciale online.

Despre SmartCash Retail Management System

Implementat în peste 7.200 de locații și numărând o comunitate de peste 40.000 de utilizatori, platforma software SmartCash RMS, dezvoltată de Magister Software este, în prezent, cel mai răspândit pachet software pentru retail din România.

Suita SmartCash Retail Management System se adresează rețelelor de magazine distribuite teritorial, cu un număr ridicat de puncte de prezență, magazinelor individuale, platformelor logistice pentru livrări online, precum și furnizorilor de servicii din categoria restaurantelor sau cafenelelor.

Despre Magister Software

Înființată în 2002 și având capital integral românesc, compania Magister Software s-a afirmat drept cel mai dinamic dezvoltator și furnizor de soluții la cheie pentru retail din România, specializandu-se în managementul eficient al unităților comerciale mici și mijlocii. În cei 15 ani de activitate, Magister Software a devenit partener principal în dezvoltarea și implementarea unor proiecte de anvergură pentru mari lanțuri de magazine din retailul românesc de proximitate.

 

Magister Software lansează SmartCash RMS 2017, cea mai populară soluție software pentru comercianți, 10.0 out of 10 based on 1 rating
VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 10.0/10 (1 vote cast)
Economic
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Karls Jobs 2018
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava