Sucevenii pot semnala direct pe site-ul Delgaz Grid deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică
Sucevenii pot semnala direct pe site-ul Delgaz Grid deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică. Conform unui comunicat al companiei, primul pas îl constituie accesarea site-ului delgaz.ro, secțiunea „Anunță deranjament”. Acolo, clientul va introduce codul punctului de măsură – codul POD – care se găsește pe factura primită de la furnizorul de energie electrică și are forma EMOxxxxxxx. Imediat după înregistrarea sesizării, sistemul informatic verifică dacă la adresa respectivă există evenimente deschise. În cazul în care sînt deja unele înregistrate, clienții primesc informații suplimentare referitoare la data și ora remedierii lor. Ei vor avea acces la statusul solicitării și vor putea urmări traseul acesteia de la înregistrare pînă la rezolvarea problemei. Orice deranjament înregistrat pe site primește un număr unic de identificare, fără să mai fie necesare alte interacțiuni ale clientului cu personalul Delgaz Grid. În comunicat se menționează: „Delgaz Grid deservește peste 1,5 milioane de clienți de energie electrică și gaze naturale, prin intermediul a peste 83.000 de kilometri de rețele. Acest fapt face imposibilă asigurarea unei monitorizări permanente a fiecărei porțiuni din rețea și orice sesizare venită de la clienți este utilă și este verificată cît mai repede posibil”. Facilitatea oferită de site-ul companiei completează Call Center-ul de Urgență al Delgaz Grid, ce poate fi apelat non-stop la numărul 0800.800.929.