MOPAN Suceava

Începând cu luna ianuarie, produsele de sub brandul Caroli au ambalaje noi, reprezentând o schimbare importantă de design odată cu aniversarea a 30 de ani de la apariția brandului pe piața din România.

Prin această schimbare, consumatorii se vor putea bucura în continuare de produsele Caroli, dar ambalate acum în pachete cu un design modern și potrivit cu tendințele actuale de consum. În plus, această schimbare introduce și un element inovator, fiecare ambalaj având o coloristică specială, pentru a facilita alegerea la raft a consumatorului.

„Designul ambalajului unui produs joacă un rol important în decizia de cumpărare, în mod special în realitatea actuală, din ce în ce mai digitalizată și aflată într-o mișcare continuă. Odată cu lansarea noilor ambalaje, viziunea noastră a fost să oferim consumatorilor nu doar o schimbare de design, ci și o inovație. Astfel, o noutate absolută pentru această categorie o reprezintă introducerea în portofoliul brandului a diversificării cromatice pe game de produse. Prin această diferențiere vizuală inovatoare, alegerea consumatorului devine mai rapidă și mai ușor de efectuat. În același timp, prin design-ul special, ne-am dorit să conectăm noile generații cu istoria și calitatea produselor brandului Caroli, care aniversează 30 de ani anul acesta.“, declară Ana Maria Costea, Marketing Director Caroli Foods Group.

Detaliile de design ale noilor amblaje sunt:

– Background alb, cu textură din lemn;
– Design asemănător unei picturi în acuarelă;
– Culori specifice integrate în design în funcție de gama de produs. De exemplu, galben pentru crenvurștii cu piept de pui 80% carne (280 g) și roșu pentru crenvurștii din porc 80% carne (280 g).

Noile ambalaje comunică, de asemenea, autenticitatea brandului Caroli, din 1994, precum și faptul că produsele sunt Produse în România.

Toate aceste elemente sunt aduse în atenția cumpărătorilor în perioada ianuarie – aprilie printr-o campanie de comunicare 360⁰ special realizată pentru crenvurștii Caroli cu 80% carne din portofoliul brandului.

Film campanie: https://youtu.be/ABjNz_s4bpQ?si=bTA398XCUSD7K0Qy

„Noua campanie pentru gama de crenvurști Caroli – „Iubiți de muștar, doriți de ketchup” –,  continuă campania de comunicare lansată de brand anul trecut prin gama de salam Victoria. Agenția McCann Worldgroup România este partenerul nostru în acest proiect de comunicare iar în noua campanie pentru crenvurștii Caroli ne-am dorit să punem accentul pe pofta de un produs savuros și pe experiența de consum. Cu muștar sau ketchup, crenvurștii Caroli sunt alegerea potrivită în ambele situații, mai ales dacă asocierea se face cu un produs de calitate, cu 80% carne. Noul design și mesajul noii campanii vor aduce o creștere a vizibilității gamei la raft și vor crea o nouă legătură emoțională dintre produs și consumator“, declară Maria – Mirabela Chiriță, Brand Manager Caroli.

Noile ambalaje se aplică momentan pentru gama de crenvurști și se află la raft începând cu luna ianuarie, urmând ca, în perioada următoare, ambalajele noi să fie integrate pentru toate produsele brandului.

VN:F [1.9.22_1171]
Rating: 0.0/10 (0 votes cast)
Economic
SAV-COM Suceava
MOPAN Suceava
FACOS Suceava
Edofier Fier Forjat
E.ON - Luna aceasta, factura electronica iti poate aduce premii in fiecare zi
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava