Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. În lunga sa carieră de șase decenii, actorul...
Bergenbier S.A. lansează Caraiman, cel mai nou brand din segmentul de bere core
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, își extinde portofoliul și lansează Caraiman, o bere cu un gust echilibrat, care invită consumatorii la o pauză binemeritată. Prin sloganul...
Corona este partener oficial al Festivalului Massif 2024
Corona, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a devenit partener oficial al festivalului Massif 2024. Prin acest parteneriat...
Bergenbier S.A. a fost certificată ca Angajator de Top în România Producătorul de bere face parte din Topul Angajatorilor români
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a fost certificată Angajator de Top în România, în baza unei evaluări care acoperă peste 20 de criterii din sfera resurselor umane. Printre...
Bergenbier S.A. are un nou Director de marketing. Victor Teioșanu se alătură echipei de leadership a producătorului de bere
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Victor Teioșanu, Director de marketing. „Suntem încântați să îl primim în echipă pe Victor Teioșanu, un profesionist...
De Crăciun Stella Artois continuă să aducă prietenii și familiile împreună
În perioada sărbătorilor de iarnă, Stella Artois, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, aduce „berea Crăciunului” în două locuri...
Bergenbier S.A. lansează campania „SloMo la volan” Prin brand-ul Bergenbier Fără Alcool, companiapornește un demers de responsabilizare în rândul șoferilor
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, lansează campania „SloMo la volan”, un proiect complex de educare și promovare a comportamentelor...
Beck’s sărbătorește 20 de ani în România printr-o nouă petrecere Nostalgia. 20 de ani de gust excepțional și momente de neuitat
Parte din portofoliul producătorului Bergenbier S.A., Beck’s sărbătorește 20 de ani de când este în România și de când cunoscuta bere este produsă în fabrica din Ploiești. La nivel global, brand-ul a ajuns...
Bergenbier S.A. și ParkLake susțin „Trash into Art”, o instalație realizată din PET-uri reciclate
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează în parteneriat cu ParkLake Shopping Center expoziția „Trash into Art”, o instalație realizată din PET-uri de către artistul Sergiu...
Bergenbier S.A. lansează Raportul de Sustenabilitate pentru anul 2022. Este al patrulea raport consecutiv al producătorului de bere
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează Raportul de Sustenabilitate, ce urmărește acțiunile din anul 2022. Este al patrulea raport consecutiv al companiei și evidențiază...
Bergenbier S.A. anunță rezultatele financiare pentru anul 2022. Producătorul a continuat expansiunea în zona beyond beer și a crescut cifra de afaceri cu 11%
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creștere cu peste...
Bergenbier S.A. lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Producătorul continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, continuă expansiunea în segmentul mixurilor de bere fără alcool și lansează Fresh 0.0 Mango și Fructul Pasiunii. Este al patrulea sortiment...
Bergenbier S.A. își consolidează portofoliul în segmentul premium. Stella Artois 0.0 și Staropramen 0.0 sunt noile produse fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0 consolidează, astfel, portofoliul companiei, care în ultimii...
Bergenbier revine alături de tricolori și este noul sponsor oficial al Echipei Naționale a României
Federația Română de Fotbal și Bergenbier S.A. anunță încheierea unui nou contract de sponsorizare, producătorul de bere revenind în familia tricolorilor după o pauză de 4 ani. Noul contract de sponsorizare...