Florin Piersic devine imaginea Caraiman, noul brand de bere din portofoliul Bergenbier S.A.
Caraiman, noul brand din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, anunță un parteneriat de imagine cu actorul Florin Piersic. În lunga sa carieră de șase decenii, actorul...
Corona este partener oficial al Festivalului Massif 2024
Corona, unul dintre brand-urile premium din portofoliul Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, a devenit partener oficial al festivalului Massif 2024. Prin acest parteneriat...
Bergenbier S.A. are un nou Director de marketing. Victor Teioșanu se alătură echipei de leadership a producătorului de bere
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, are un nou membru în echipa de leadership, prin Victor Teioșanu, Director de marketing. „Suntem încântați să îl primim în echipă pe Victor Teioșanu, un profesionist...
Bergenbier S.A. lansează campania „SloMo la volan” Prin brand-ul Bergenbier Fără Alcool, companiapornește un demers de responsabilizare în rândul șoferilor
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, lansează campania „SloMo la volan”, un proiect complex de educare și promovare a comportamentelor...
Bergenbier S.A. și ParkLake susțin „Trash into Art”, o instalație realizată din PET-uri reciclate
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors Beverage Company, lansează în parteneriat cu ParkLake Shopping Center expoziția „Trash into Art”, o instalație realizată din PET-uri de către artistul Sergiu...
Bergenbier S.A. anunță rezultatele financiare pentru anul 2022. Producătorul a continuat expansiunea în zona beyond beer și a crescut cifra de afaceri cu 11%
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, unul dintre cei mai importanți producători de bere din România, a încheiat anul 2022 cu o cifră de afaceri de 798 de milioane de lei, în creștere cu peste...
Bergenbier S.A. își consolidează portofoliul în segmentul premium. Stella Artois 0.0 și Staropramen 0.0 sunt noile produse fără alcool
Bergenbier S.A., parte a grupului Molson Coors, lansează două produse cu 0.0% alcool în segmentul premium. Staropramen 0.0 și Stella Artois 0.0 consolidează, astfel, portofoliul companiei, care în ultimii...