Toate articolele cu referire la subiectul ‘LIDL ROMANIA’

Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip in-and-out

Din 14 octombrie, Lidl România lansează o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție de articole...

2 săptămâni în urmă... | 390 vizualizări | Comentează

Lidl aniversează 10 ani alături de români

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Recunoscut pentru angajamentul făcut clienților, de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț, retailerul...

2 săptămâni în urmă... | 393 vizualizări | Comentează

4,2 tone de deșeuri strînse în cadrul acțiunii de ecologizare „Împreună curățăm lacul Izvorul Muntelui”

70 de voluntari de toate vârstele au strâns 4,2 tone de deșeuri în cadrul acțiunii de igienizare „Împreună curățăm lacul Izvorul Muntelui”, organizate în parteneriat de Asociația MaiMultVerde, Asociația...

o lună în urmă... | 309 vizualizări | Comentează

Cu sprijinul clienților săi, Lidl România investește 1.300.000 de lei în programul Teach For Romania

Cu sprijinul clienților săi, Lidl România contribuie pentru al cincilea an consecutiv la o educațiede calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o donație de 1.300.000 de lei către programul...

o lună în urmă... | 324 vizualizări | Comentează

Lidl România investește 150.000 de lei în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. Acesta este cel de-al treilea an în care retailerul donează pentru restaurarea monumentului, în calitate de partener strategic al Electric Castle

Lidl România se implică pentru al treila an consecutiv în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. În 2021, retailerul și-a propus ca, pentru pentru fiecare recipient PET sau doză de aluminiu colectată...

2 luni în urmă... | 329 vizualizări | Comentează

Protejarea climei prin cumpărături sustenabile: Lidl România introduce sortimentul de produse neutre din punct de vedere climatic

Prin aderarea la Obiectivele bazate pe știință (Science Based Targets Initiatives -SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România adoptă o abordare strategică asupra protejării climei și se angajează...

3 luni în urmă... | 370 vizualizări | Comentează

Clienții Lidl România vor putea susține asociația Clubul Câinilor Utilitari și programele de pregătire pentru câinii de utilitate socială printr-o nouă campanie derulată de retailer

Lidl România lansează o nouă campanie prin care susține, pentru al doilea an consecutiv,programele de pregătire pentru câinii de utilitate socială realizate de Clubul Câinilor Utilitari. Astfel, în perioada...

4 luni în urmă... | 358 vizualizări | Comentează

Eliminarea plasticului negru și creșterea utilizării materialului reciclat în ambalajele produselor marcă proprie: Lidl România extinde obiectivele strategiei REset

Lidl România face pași concreți în direcția promovării unei economii circulare sustenabile. Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic...

4 luni în urmă... | 682 vizualizări | Comentează

Noaptea Privighetorilor – ediția 2021

Societatea Ornitologică Română (SOR) organizează, pe data de 12 iunie, a 9-a ediție a evenimentului Noaptea Privighetorilor. Cel mai relaxant duel dintre păsări și oameni se desfășoară în mediul online...

5 luni în urmă... | 363 vizualizări | Comentează

În perioada Paștelui, Banca regională pentru alimente Roman a strâns aproape 5 tone de produse cu sprijinul clienților Lidl România, în cadrul campaniei de colectare organizată de retailer împreună cu rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente

În perioada 19 aprilie-16 mai 2021,Banca regională pentru alimente Romana colectat cu sprijinul clienților Lidl aproape 5.000kg de alimente neperisabile pentru persoanele aflate în nevoie din toată regiunea...

5 luni în urmă... | 376 vizualizări | Comentează

Lidl România deschide porțile creativității celor mici și aduce universul Hey Clay în toate magazinele din țară

Hey Clay esteo colecție de 18 culori din plastilină,dedicată celor care își doresc să descopere noi moduri de a-și exprima creativitatea prin joacă Din 17 mai, Lidl România aduce în premieră,în toate magazinele...

5 luni în urmă... | 843 vizualizări | Comentează

Lidl România le oferă și în 2021 tuturor angajaților din magazine 2 zile libere de Paște

Compania a implementat politica de a oferi 2 zile libere de Paște și de Crăciun încă din decembrie 2013. Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui...

6 luni în urmă... | 464 vizualizări | Comentează

Premieră pe piața locală: Lidl schimbă ambalajele produselor din carne proaspătă de la furnizorii români, pentru a reduce consumul de plastic cu până la40% per caserolă

Lidl România va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă inovatoare, ce folosește semnificativ mai puțin plastic și are capacitatea de a fi reciclată în proporție maximă.Noile...

6 luni în urmă... | 650 vizualizări | Comentează

În 2020, Lidl România a investit 30 milioane de lei în dezvoltarea comunităților locale, susținând peste 90 de ONG-uri, la nivel național

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România a continuat să investească în parteneriate strategice ce urmăresc cele trei direcții de investiții sociale ale companiei: educație, mediu și dezvoltarea...

7 luni în urmă... | 333 vizualizări | Comentează

Lidl România introduce, în premieră, în oferta săptămânală de produse in-and-out, articole de uz casnic realizate din plastic reciclat

Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl implementează constant măsuri pentru a reduce utilizarea plasticului și, în același timp, pentru a se orienta mai mult către plasticul reciclat. Aceste demersuri...

7 luni în urmă... | 673 vizualizări | Comentează

Săptămâna Românească revine la Lidl, cu peste 60 de produse autohtone în oferta in-and-out

Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali....

8 luni în urmă... | 733 vizualizări | Comentează

Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Din 4 martie, Lidl dă startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gamamarcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ...

8 luni în urmă... | 422 vizualizări | Comentează

Lidl introduce un nou bon prietenos cu mediul, realizat dintr-o hârtie termică inovatoare

Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția...

8 luni în urmă... | 531 vizualizări | Comentează

Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă, certificată Fairtrade, prin care susține dezvoltarea fermierilor ce cultivă cacao

Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs...

8 luni în urmă... | 516 vizualizări | Comentează

Lidl majorează veniturile în companie: niciun vânzător nu va realiza un venit mediu lunar mai mic de 4.400 lei brut

Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net.Acest lucru înseamnă o creștere...

8 luni în urmă... | 10449 vizualizări | Comentează

Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesionalăa lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe...

8 luni în urmă... | 603 vizualizări | Comentează

Lidl dezvoltă primul standard pentru conservarea biodiversității în agricultura convențională, printr-un nou modul al certificării GLOBAL G.A.P.

Lidl, împreună cu specialiști din domeniul agriculturii și din cel alimentar, dezvoltă primul standard agricol pentru protejarea și conservarea biodiversității în producția convențională de fructe și legume....

9 luni în urmă... | 443 vizualizări | Comentează

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obține certificarea Top Employer și înregistrează cele mai bune performanțe la categoriile Leadership și sustenabilitate

Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național și, pentru al cincilea an consecutiv, obține certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda....

9 luni în urmă... | 750 vizualizări | Comentează

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step

În perioada 1 iulie – 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele...

10 luni în urmă... | 775 vizualizări | Comentează

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile și donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF

Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat...

10 luni în urmă... | 543 vizualizări | Comentează

Lidl își extinde rețeaua din România cu două magazine: unul în Siret și unul în Gheorgheni, primele unități ale retailerului din cele două localități

Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 10 decembrie: unul în orașul Siret, județul Suceava și celălalt în orașul Gheorgheni, județul Harghita. Ambele unități...

11 luni în urmă... | 576 vizualizări | Comentează

Lidl continuă să sprijine comunitățile vulnerabile, printr-o nouă colectă de alimente, desfășurată în 80 de magazine înainte de Crăciun, precum și prin susținerea deschiderii a două noi Bănci regionale pentru Alimente în Timișoara și Constanța

Și anul acesta, Lidl își implică activ clienții în sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de alimente între 7-20 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor...

11 luni în urmă... | 1124 vizualizări | Comentează

Lidl lansează o nouă campanie de brand de angajator

Lidl a lansat o nouă campanie de comunicare,”#BucuriaLidl înseamnă mai mult decât crezi!”, care aduce în prim plan unele dintre cele mai importante aspecte pe care Lidl, ca angajator, le oferă membrilor...

11 luni în urmă... | 505 vizualizări | Comentează

Lidl a facilitate exportul de produse românești în valoare de 59 milioane de euro în 2019, de două ori mai mult față de anul anterior

Lidl continuă să sprijine producătorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl  din Europa, în valoare de 59 milioane de euro, în 2019. Datele au fost extrase din...

11 luni în urmă... | 588 vizualizări | Comentează

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o nouă campanie derulată împreună cu UNICEF în România

Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație...

12 luni în urmă... | 463 vizualizări | Comentează

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, un program digital de fidelizarepentru clienți,ce oferă beneficii extra la cumpărături

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul...

1 an în urmă... | 775 vizualizări | Comentează

De Ziua Mondială împotriva risipei alimentare, Lidl România și ceilalți parteneri ai rețelei băncilor pentru alimente sărbătoresc înființarea Federației Băncilor pentru Alimente din România – FBAR

Lidl este una dintre companiile care, împreună cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, sprijină combaterea risipei alimentare prin acțiuni de amploare la nivel național 29 septembrie a fost declarată Ziua...

1 an în urmă... | 541 vizualizări | Comentează

Lidl devine retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România, având în portofoliu un magazin, clădirea de birouri a sediului central și un depozit cu cele mai mari punctaje din țară conform standardelor BREEAM International New Construction

Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ...

1 an în urmă... | 750 vizualizări | Comentează

Lidl lansează noua colecție Stikeez Happy Home, împreună cu primul filtru pentru instagram sub forma unui joc animat

Lidl lansează noua colecție Stikeez, inspirată de universul gospodăriei. Stikeez Happy Home cuprinde 24 de figurine ce iau forma animalelor de companie, a ustensilelor din bucătărie sau a altor obiecte...

1 an în urmă... | 1339 vizualizări | Comentează
SAV-COM Suceava
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava