Toate articolele cu referire la subiectul ‘LIDL ROMANIA’

35 milioane de lei: investiția Lidl România în dezvoltarea comunităților locale, din perioada 1 martie 2021 – 28 februarie 2022

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, în anul financiar 2021 (1 martie 2021 – 28 februarie 2022), Lidl România a investit peste 35 milioane de lei, pentru dezvoltarea durabilă a societății românești. Retailerul...

o lună în urmă... | 263 vizualizări | Comentează

Și în 2022, Lidl România le oferă angajaților 2 zile libere de Paște

Pentru a petrece mai mult timp liber împreună cu familiile de sărbători, și anul acesta, Lidl România le oferă angajaților din cele peste 320 de magazine 2 zile libere, în prima și a doua zi de Paște...

o lună în urmă... | 313 vizualizări | Comentează

Și în acest an, Lidl România împreună cu rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente organizează o colectă în perioada Paștelui în sprijinul persoanelor vulnerabile din România

Lidl România continuă să sprijine persoanele vulnerabile din toată țara și organizează în 182 de magazine o nouă colectă de alimente, în parteneriat cu Federația Băncilor pentru Alimente din România. Astfel...

o lună în urmă... | 307 vizualizări | Comentează

Lidl România oferă locuri de muncă pentru refugiații ucraineni

Compania oferă refugiaților ucraineni poziții pentru care nu este nevoie de experiență anterioară și nici de cunoașterea limbii române. Locurile de muncă sunt deschise în magazinele Lidl din toată țara...

2 luni în urmă... | 382 vizualizări | Comentează

Lidl România majorează și în 2022 veniturile, cu o creștere de 12,5% față de anul anterior. astfel, cel mai mic venit mediu lunar brut ajunge la 4.950 lei

Începând cu 1 martie 2022, venitul mediu lunar brut câștigat de un vânzător la angajarea în Lidl România va fi de peste 4.950 de lei, adică aproximativ 2.900 lei net.Astfel, Lidl își consolidează poziția...

3 luni în urmă... | 424 vizualizări | Comentează

Lidl România aduce în magazine colecția de personajeFresh Heads, prin care își propune să îi învețe pe copii cum îi ajută legumele și fructele să capete forțe proaspete pentru joacă

Din 17 ianuarie, Lidl România lansează colecția Fresh Heads, prin care le oferăpărinților un nou mod de a-i împrieteni pe cei mici cu fructele și legumele. Colecția cuprinde 25 de personaje inspirate de...

4 luni în urmă... | 656 vizualizări | Comentează

Aproape 58 de tone de alimente strânse în colecta de Crăciun și 234.000 de lei donați în cadrul campaniei de la casele de marcat din perioada iulie-decembrie 2021: Lidl România sprijină împreună cu clienții săi rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente

În a doua parte a anului 2021, Lidl România și-a implicat clienții în susținerea combaterii risipei alimentare, prin două inițiative de sprijinire a rețelei naționale a Băncilor pentru Alimente: campania...

4 luni în urmă... | 581 vizualizări | Comentează

Lidl România continuă să investească în prevenirea poluării cu plastic, printr-o nouă campanie la casele de marcat, dedicată programului național ASAP România. Campania se desfășoară între 2 ianuarie și 30 iunie 2022

ASAP România (Armata Selectării Atente a Plasticului) este un program de responsabilitate socială inițiat de Fundația The Institute și susținut de Lidl România, care urmărește să genereze schimbare în...

5 luni în urmă... | 487 vizualizări | Comentează

În anul financiar 2020, Lidl România a crescut cu 20% numărul producătorilor locali de fructe și legume din Piața Lidl

Cel de-al patrulea raport de sustenabilitate Lidl România, pentru perioada 1 martie 2020 – 28 februarie 2021, reflectă activitatea companiei și analizează impactul economic, social și de mediu pe care...

6 luni în urmă... | 594 vizualizări | 1 comentariu

Lidl România introduce în magazine noi articole pentru uz casnic realizate din 100% plastic reciclat, în oferta săptămânală de produse de tip in-and-out

Din 14 octombrie, Lidl România lansează o nouă colecție de articole de uz casnic, realizate din 100% plastic reciclat, ca parte a sortimentului său de produse in-and-out. La fel ca prima colecție de articole...

7 luni în urmă... | 590 vizualizări | Comentează

Lidl aniversează 10 ani alături de români

În luna octombrie, Lidl România aniversează 10 ani de la intrarea pe piața locală. Recunoscut pentru angajamentul făcut clienților, de a le oferi produse la cel mai bun raport calitate-preț, retailerul...

8 luni în urmă... | 651 vizualizări | Comentează

4,2 tone de deșeuri strînse în cadrul acțiunii de ecologizare „Împreună curățăm lacul Izvorul Muntelui”

70 de voluntari de toate vârstele au strâns 4,2 tone de deșeuri în cadrul acțiunii de igienizare „Împreună curățăm lacul Izvorul Muntelui”, organizate în parteneriat de Asociația MaiMultVerde, Asociația...

8 luni în urmă... | 443 vizualizări | Comentează

Cu sprijinul clienților săi, Lidl România investește 1.300.000 de lei în programul Teach For Romania

Cu sprijinul clienților săi, Lidl România contribuie pentru al cincilea an consecutiv la o educațiede calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o donație de 1.300.000 de lei către programul...

8 luni în urmă... | 451 vizualizări | Comentează

Lidl România investește 150.000 de lei în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. Acesta este cel de-al treilea an în care retailerul donează pentru restaurarea monumentului, în calitate de partener strategic al Electric Castle

Lidl România se implică pentru al treila an consecutiv în renovarea castelului Bánffy din Bonțida. În 2021, retailerul și-a propus ca, pentru pentru fiecare recipient PET sau doză de aluminiu colectată...

9 luni în urmă... | 552 vizualizări | Comentează

Protejarea climei prin cumpărături sustenabile: Lidl România introduce sortimentul de produse neutre din punct de vedere climatic

Prin aderarea la Obiectivele bazate pe știință (Science Based Targets Initiatives -SBTs) prin intermediul Grupului Schwarz, Lidl România adoptă o abordare strategică asupra protejării climei și se angajează...

10 luni în urmă... | 510 vizualizări | Comentează

Clienții Lidl România vor putea susține asociația Clubul Câinilor Utilitari și programele de pregătire pentru câinii de utilitate socială printr-o nouă campanie derulată de retailer

Lidl România lansează o nouă campanie prin care susține, pentru al doilea an consecutiv,programele de pregătire pentru câinii de utilitate socială realizate de Clubul Câinilor Utilitari. Astfel, în perioada...

11 luni în urmă... | 448 vizualizări | Comentează

Eliminarea plasticului negru și creșterea utilizării materialului reciclat în ambalajele produselor marcă proprie: Lidl România extinde obiectivele strategiei REset

Lidl România face pași concreți în direcția promovării unei economii circulare sustenabile. Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl își propune ca, până la sfârșitul anului 2025, ambalajele de plastic...

11 luni în urmă... | 757 vizualizări | Comentează

Noaptea Privighetorilor – ediția 2021

Societatea Ornitologică Română (SOR) organizează, pe data de 12 iunie, a 9-a ediție a evenimentului Noaptea Privighetorilor. Cel mai relaxant duel dintre păsări și oameni se desfășoară în mediul online...

12 luni în urmă... | 488 vizualizări | Comentează

În perioada Paștelui, Banca regională pentru alimente Roman a strâns aproape 5 tone de produse cu sprijinul clienților Lidl România, în cadrul campaniei de colectare organizată de retailer împreună cu rețeaua națională a Băncilor pentru Alimente

În perioada 19 aprilie-16 mai 2021,Banca regională pentru alimente Romana colectat cu sprijinul clienților Lidl aproape 5.000kg de alimente neperisabile pentru persoanele aflate în nevoie din toată regiunea...

12 luni în urmă... | 477 vizualizări | Comentează

Lidl România deschide porțile creativității celor mici și aduce universul Hey Clay în toate magazinele din țară

Hey Clay esteo colecție de 18 culori din plastilină,dedicată celor care își doresc să descopere noi moduri de a-și exprima creativitatea prin joacă Din 17 mai, Lidl România aduce în premieră,în toate magazinele...

1 an în urmă... | 1150 vizualizări | Comentează

Lidl România le oferă și în 2021 tuturor angajaților din magazine 2 zile libere de Paște

Compania a implementat politica de a oferi 2 zile libere de Paște și de Crăciun încă din decembrie 2013. Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui...

1 an în urmă... | 656 vizualizări | Comentează

Premieră pe piața locală: Lidl schimbă ambalajele produselor din carne proaspătă de la furnizorii români, pentru a reduce consumul de plastic cu până la40% per caserolă

Lidl România va ambala produsele din carne proaspătă de la furnizorii români într-o caserolă inovatoare, ce folosește semnificativ mai puțin plastic și are capacitatea de a fi reciclată în proporție maximă.Noile...

1 an în urmă... | 732 vizualizări | Comentează

În 2020, Lidl România a investit 30 milioane de lei în dezvoltarea comunităților locale, susținând peste 90 de ONG-uri, la nivel național

Sub umbrela Pentru un viitor mai bun, Lidl România a continuat să investească în parteneriate strategice ce urmăresc cele trei direcții de investiții sociale ale companiei: educație, mediu și dezvoltarea...

1 an în urmă... | 423 vizualizări | Comentează

Lidl România introduce, în premieră, în oferta săptămânală de produse in-and-out, articole de uz casnic realizate din plastic reciclat

Ca parte a strategiei sale REset Plastic, Lidl implementează constant măsuri pentru a reduce utilizarea plasticului și, în același timp, pentru a se orienta mai mult către plasticul reciclat. Aceste demersuri...

1 an în urmă... | 965 vizualizări | Comentează

Săptămâna Românească revine la Lidl, cu peste 60 de produse autohtone în oferta in-and-out

Din 15 martie, Lidl România aduce în magazinele din toată țara Săptămâna Românească, una dintre cele mai apreciate săptămâni tematice, dedicată produselor tradiționale realizate împreună cu furnizori locali....

1 an în urmă... | 848 vizualizări | Comentează

Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Din 4 martie, Lidl dă startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gamamarcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ...

1 an în urmă... | 519 vizualizări | Comentează

Lidl introduce un nou bon prietenos cu mediul, realizat dintr-o hârtie termică inovatoare

Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția...

1 an în urmă... | 631 vizualizări | Comentează

Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă, certificată Fairtrade, prin care susține dezvoltarea fermierilor ce cultivă cacao

Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs...

1 an în urmă... | 639 vizualizări | Comentează

Lidl majorează veniturile în companie: niciun vânzător nu va realiza un venit mediu lunar mai mic de 4.400 lei brut

Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net.Acest lucru înseamnă o creștere...

1 an în urmă... | 10618 vizualizări | Comentează

Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesionalăa lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe...

1 an în urmă... | 661 vizualizări | Comentează

Lidl dezvoltă primul standard pentru conservarea biodiversității în agricultura convențională, printr-un nou modul al certificării GLOBAL G.A.P.

Lidl, împreună cu specialiști din domeniul agriculturii și din cel alimentar, dezvoltă primul standard agricol pentru protejarea și conservarea biodiversității în producția convențională de fructe și legume....

1 an în urmă... | 516 vizualizări | Comentează

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obține certificarea Top Employer și înregistrează cele mai bune performanțe la categoriile Leadership și sustenabilitate

Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național și, pentru al cincilea an consecutiv, obține certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda....

1 an în urmă... | 897 vizualizări | Comentează

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step

În perioada 1 iulie – 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele...

1 an în urmă... | 918 vizualizări | Comentează

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile și donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF

Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat...

1 an în urmă... | 620 vizualizări | Comentează
SAV-COM Suceava
E.ON - Luna aceasta, factura electronica iti poate aduce premii in fiecare zi
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
Jidvei - vinuri albe romanesti de calitate
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava