Toate articolele cu referire la subiectul ‘LIDL ROMANIA’

Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Din 4 martie, Lidl dă startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gamamarcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ...

2 zile în urmă... | 215 vizualizări | Comentează

Lidl introduce un nou bon prietenos cu mediul, realizat dintr-o hârtie termică inovatoare

Începând cu luna martie, Lidl România va introduce treptat în magazinele sale un nou tip de bon de cumpărături, mai rezistent și mai prietenos cu mediul. Astfel, compania își reafirmă angajamentul în direcția...

4 zile în urmă... | 277 vizualizări | Comentează

Lidl lansează Way To Go, marca proprie de ciocolată sustenabilă, certificată Fairtrade, prin care susține dezvoltarea fermierilor ce cultivă cacao

Lidl continuă investițiile în dezvoltarea produselor sustenabile și extinde sortimentul marcă proprie prin lansarea ciocolatei Way To Go, certificată Fairtrade. Cacaua folosită pentru rețeta acestui produs...

o săptămână în urmă... | 225 vizualizări | Comentează

Lidl majorează veniturile în companie: niciun vânzător nu va realiza un venit mediu lunar mai mic de 4.400 lei brut

Începând cu 1 martie 2021, cel mai mic venit brut câștigat de un vânzător la Lidl în România va avea o medie lunară de peste 4.400 de lei brut, adică aproximativ 2.700 lei net.Acest lucru înseamnă o creștere...

2 săptămâni în urmă... | 10105 vizualizări | Comentează

Lidl susține importanța Educației Timpurii pentru dezvoltarea sănătoasă a copiilor, printr-un parteneriat strategic cu Centrul Step by Step

Cu sprijinul Lidl România, Centrul Step by Step pentru Educație și Dezvoltare Profesionalăa lansat campania “Educația Timpurie este iubire!”, prima inițiativă din România care promovează beneficiile pe...

2 săptămâni în urmă... | 298 vizualizări | Comentează

Lidl dezvoltă primul standard pentru conservarea biodiversității în agricultura convențională, printr-un nou modul al certificării GLOBAL G.A.P.

Lidl, împreună cu specialiști din domeniul agriculturii și din cel alimentar, dezvoltă primul standard agricol pentru protejarea și conservarea biodiversității în producția convențională de fructe și legume....

3 săptămâni în urmă... | 319 vizualizări | Comentează

Pentru al cincilea an consecutiv, Lidl obține certificarea Top Employer și înregistrează cele mai bune performanțe la categoriile Leadership și sustenabilitate

Lidl își consolidează poziția de angajator de top la nivel național și, pentru al cincilea an consecutiv, obține certificarea Top Employer, acordată de către institutul independent Top Employers din Olanda....

o lună în urmă... | 584 vizualizări | Comentează

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step

În perioada 1 iulie – 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele...

2 luni în urmă... | 537 vizualizări | Comentează

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile și donează cu sprijinul clienților săi 815.000 de lei către UNICEF

Lidl continuă demersurile de susținere a educației în România și investește 815.000 de lei în programul „Educație Incluzivă de Calitate pentru elevii care fac tranziția de la gimnaziu la liceu” implementat...

3 luni în urmă... | 420 vizualizări | Comentează

Lidl își extinde rețeaua din România cu două magazine: unul în Siret și unul în Gheorgheni, primele unități ale retailerului din cele două localități

Lidl continuă investițiile pe plan local prin inaugurarea a două noi magazine pe data de 10 decembrie: unul în orașul Siret, județul Suceava și celălalt în orașul Gheorgheni, județul Harghita. Ambele unități...

3 luni în urmă... | 460 vizualizări | Comentează

Lidl continuă să sprijine comunitățile vulnerabile, printr-o nouă colectă de alimente, desfășurată în 80 de magazine înainte de Crăciun, precum și prin susținerea deschiderii a două noi Bănci regionale pentru Alimente în Timișoara și Constanța

Și anul acesta, Lidl își implică activ clienții în sprijinirea persoanelor defavorizate, prin organizarea unei noi campanii de colectare de alimente între 7-20 decembrie, în parteneriat cu rețeaua Băncilor...

3 luni în urmă... | 993 vizualizări | Comentează

Lidl lansează o nouă campanie de brand de angajator

Lidl a lansat o nouă campanie de comunicare,”#BucuriaLidl înseamnă mai mult decât crezi!”, care aduce în prim plan unele dintre cele mai importante aspecte pe care Lidl, ca angajator, le oferă membrilor...

3 luni în urmă... | 380 vizualizări | Comentează

Lidl a facilitate exportul de produse românești în valoare de 59 milioane de euro în 2019, de două ori mai mult față de anul anterior

Lidl continuă să sprijine producătorii locali prin facilitarea exportului de produse autohtone către magazinele Lidl  din Europa, în valoare de 59 milioane de euro, în 2019. Datele au fost extrase din...

4 luni în urmă... | 477 vizualizări | Comentează

Lidl susține accesul la educație de calitate pentru copiii din medii vulnerabile, printr-o nouă campanie derulată împreună cu UNICEF în România

Împreună cu clienții săi, Lidl susține pentru al patrulea an consecutiv parteneriatul strategic cu UNICEF în România, prin care ajută elevii din mediul rural să beneficieze de șanse egale la o educație...

4 luni în urmă... | 365 vizualizări | Comentează

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, un program digital de fidelizarepentru clienți,ce oferă beneficii extra la cumpărături

Lidl lansează aplicația mobilă Lidl Plus, primul program digital de loializare al retailerului în România. Lidl Plus include un card digital de fidelitate, iar printre avantajele oferite se numără accesul...

5 luni în urmă... | 551 vizualizări | Comentează

De Ziua Mondială împotriva risipei alimentare, Lidl România și ceilalți parteneri ai rețelei băncilor pentru alimente sărbătoresc înființarea Federației Băncilor pentru Alimente din România – FBAR

Lidl este una dintre companiile care, împreună cu Rețeaua Băncilor pentru Alimente, sprijină combaterea risipei alimentare prin acțiuni de amploare la nivel național 29 septembrie a fost declarată Ziua...

5 luni în urmă... | 419 vizualizări | Comentează

Lidl devine retailerul cu cele mai sustenabile clădiri din România, având în portofoliu un magazin, clădirea de birouri a sediului central și un depozit cu cele mai mari punctaje din țară conform standardelor BREEAM International New Construction

Anul acesta, Lidl România a primit certificarea BREEAM pentru alte două clădiri din portofoliul său, după ce în 2019 magazinului din cartierul bucureștean Aviației i-a fost acordat cel mai înalt calificativ...

6 luni în urmă... | 617 vizualizări | Comentează

Lidl lansează noua colecție Stikeez Happy Home, împreună cu primul filtru pentru instagram sub forma unui joc animat

Lidl lansează noua colecție Stikeez, inspirată de universul gospodăriei. Stikeez Happy Home cuprinde 24 de figurine ce iau forma animalelor de companie, a ustensilelor din bucătărie sau a altor obiecte...

7 luni în urmă... | 1113 vizualizări | Comentează

Analiză: 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și canalizare

Lidl lansează împreună cu Ambasada Sustenabilității studiul național „România cu un singur chip”, care măsoară decalajele dintre mediul rural și mediul urban și se alătură programului „România Solidară”...

8 luni în urmă... | 419 vizualizări | Comentează

Dublă premieră în noua campanie de imagine Lidl: duetul între Carla`s Dreams & Irina Rimes și prima animație 3D integrată într-un spot manifest al retailerului

Lidl lansează o nouă campanie de imagine „În familie, facem mereu loc”, semnată de Mullen. Elementul central al campaniei este un spot-manifest a cărui coloană sonoră este piesa 3 inimi, compusă de Carla`s...

9 luni în urmă... | 545 vizualizări | Comentează

4 unități mobile de terapie intensivă au fost achiziționate cu sprijinul societății civile și a mediului de afaceri

Prima unitate mobilă de terapie intensivă, achiziționată la inițiativa Fundației pentru SMURD, cu sprijinul Lidl România a ajuns în țară și urmează ca, în cursul zilei de astăzi să sosească alte trei astfel...

9 luni în urmă... | 5051 vizualizări | Comentează

De 1 iunie tinerii au căutat soluții la problemele în educație și au ajutat alți copiii din comunități

Inegalitatea de șanse la educație este una dintre problemele fundamentale cu care se confruntă sistemul de învățământ preuniversitar din România. 4 din 10 copii din România au părinți în şomaj sau cu venituri...

9 luni în urmă... | 453 vizualizări | Comentează

Cum sărbătoresc tinerii Ziua Copilului: în online, cu voie bună, educație și fapte bune în comunitate

Elevii, copiii și profesorii din România sărbătoresc în online 1 iunie – Ziua Copilului prin momente de inspirație, sesiuni de găsire a soluțiilor pentru probleme legate de educație și sănătate sau...

9 luni în urmă... | 732 vizualizări | Comentează

Tinerii care schimbă lumea se întâlnesc online la Ziua Națională IMPACT între 1-5 iunie

Tinerii, copiii și profesorii din România se întâlnesc în online între 1-5 iunie pentru a sărbători Ziua Națională IMPACT, cel mai mare eveniment dedicat tinerilor de pretutindeni în varianta online. Sesiuni...

10 luni în urmă... | 622 vizualizări | Comentează

Peste 1300 de profesori și elevi urmează cursuri online, unice în România

Peste 1300 de profesori și elevi din toată țara urmează cursuri online gratuite și unice în România pe teme globale ce țin de sănătate și stare de bine, educație de calitate, reducerea inegalităților sau...

10 luni în urmă... | 771 vizualizări | Comentează

Și anul acesta, Lidl le oferă tuturor angajaților 2 zile libere de Paște

Unul dintre principiile după care Lidl se ghidează în relația cu angajații este menținerea unui echilibru între viața personală și cea profesională. De aceea, la fel ca în fiecare an, Lidl le oferă tuturor...

11 luni în urmă... | 1126 vizualizări | Comentează

Fundația Noi Orizonturi lansează cursuri online unice în România pentru profesori și elevi

Fundația Noi Orizonturi lansează 4 cursuri online pentru elevi și profesori care doresc să învețe și să se implice în comunitate chiar și de acasă. Cu o experiență de 20 de ani în construirea de programe...

11 luni în urmă... | 1142 vizualizări | Comentează

Pentru a rămâne #ÎmpreunăÎnSiguranță și a reduce timpul petrecut în magazine, Lidl recomandă utilizarea serviciului de emitere online a facturilor pentru persoane juridice

Pentru a limita timpul petrecut în magazine și a preveni răspândirea virusului COVID-19 în rândul angajaților și clienților săi, Lidl le recomandă persoanelor juridice care au nevoie de emiterea unei facturi...

11 luni în urmă... | 1030 vizualizări | Comentează

Campioni ai Planetei – elevii și profesorii români, provocați să ia parte la un proiect global

În România și în lume se trece printr-o perioadă fără precedent, primind o lecție pentru care nu avem prea mult exercițiu: solidaritatea. Este important ca acum să înțelegem și să reflectăm la lucrurile...

11 luni în urmă... | 1216 vizualizări | Comentează

Lidl  își modifică programul de funcționare

Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, sprijinim recomandările autorităților în ceea ce privește prevenirea infecției cu COVID-19 și luăm noi măsuri...

11 luni în urmă... | 1117 vizualizări | Comentează

Kaufland România și Lidl România donează 100 000 bucăți recoltoare pentru exudat nazal și faringian/ mediu transport viral necesare pentru realizarea testelor de diagnostic molecular

Companiile private vin alături de  Ministerul Sănătății în efortul pentru limitarea răspândirii COVID 19 Marii retaileri Kaufland România și Lidl România donează 100 000 bucăți recoltoare pentru exudat...

12 luni în urmă... | 1036 vizualizări | Comentează

Lidl a implementat noi măsuri pentru a-și proteja angajații și clienții și desfășoară o campanie media de informare și responsabilizare a clienților

Sănătatea angajaților, clienților și partenerilor noștri este prioritară pentru noi. De aceea, urmărim cu mare atenție evoluția răspândirii în Europa a virusului COVID-19 și am adoptat, la nivelul companiei...

12 luni în urmă... | 1271 vizualizări | Comentează

Ce fac 3000 tineri din România în timpul liber? Aduc IMPACT în comunitățile lor

Peste 3000 tineri din România transformă an de an mediul din jurul lor prin peste 200 de proiecte de serviciu în folosul comunității, ca parte din rețeaua cluburilor IMPACT, o rețea educațională formată...

12 luni în urmă... | 809 vizualizări | Comentează

Lidl aduce în prezent mesele din opere literare celebre cu ajutorul produselor cămara noastră

Lidl recreează masa din Ion, de Liviu Rebreanu, cu produse din gama Cămara Noastră și îi invită pe români să experimenteze tradiții vechi cu produse noi și să câștige un tur culinar în România sau un premiu...

12 luni în urmă... | 593 vizualizări | Comentează
SAV-COM Suceava
A.I.T.I. Imobiliare Suceava
General Construct - Anunturi angajare
Aeroportul International Stefan cel Mare Suceava
REVINE Suceava
Hornar de Bucovina
Locuri de munca in Romania
ROMFOUR - Transport international de persoane colete - auto pe platforma
Loial Impex Suceava